O mnie

Grafiką interesuję się już od liceum – początkowo grafiką tradycyjną i szkicem. W trakcie studiów informatycznych zdecydowałam się specjalizować w grafice 3D, którą wybrałam jako temat mojej pracy magisterskiej. Poza projektami realizowanymi w trakcie studiów, równolegle rozwijałam swoje umiejętności tworząc samodzielnie modele i sceny – dużą część mojej wiedzy i praktyki zdobyłam śledząc rozwijające się technologie i trendy w  tej dziedzinie. Ukończyłam studia na kierunku Informatyka ze specjalizacjami: Grafika komputerowa i projektowanie gier (studia licencjackie) oraz Interaktywne media (studia magisterskie). Po zakończeniu edukacji akademickiej brałam także udział w dodatkowym kursie  doszkalającym z zakresu grafiki 2D (rastrowej i wektorowej) oraz odbyłam staż w centrum filmowym. Posiadam wiedzę z zakresu programowania (głównie C#), tworzenia stron internetowych (HTML, CSS, JavaScript) i grafiki komputerowej (grafika rastrowa: Adobe Photoshop, Gimp; grafika wektorowa: Adobe Illustrator, Iinkscape, CorelDraw; grafika 3D: Blender, Sculptris).

Prowadziłam zawodowo kursy informatyczne z wyżej wymienionych technologii i programów (poza pakietem Adobe ze względu na jego komercyjny charakter); aktualnie zajmuję się tworzeniem grafiki trójwymiarowej na potrzeby gier komputerowych oraz wizualizacji.